Fogyókúra-tanácsok Garciniával


fogyokúra koplalás nélkül

Hogyan válasszak?

Szempontok a megfelelő fogyókúrás diéta kiválasztásához


A célkitűzésed szerint matematikailag kiszámíthatod, mennyi kalóriát lehet az étkezéseiddel elfogyasztanod, mennyi kalóriát kell testmozgással elégetned. Roppant egyszerű. Igaz?

Nem.

Ha ilyen egyszerű lenne, akkor nem lenne sikertelen fogyókúra. Pedig van, mert valahol hiba csúszik a számításainkba, valahol a szervezetünk fellázad a megszorítások ellen, szenvedésnek érezzük a recept követését. Lehet, hogy azért kell abbahagynunk, mert képtelenek vagyunk így élni, betegek leszünk, erőtlenek, nem tudunk dolgozni, de lehet, hogy mindennapi tevékenységeinkben is akadályozva érezzük magunkat.

Egyéniségünkhöz, körülményeinkhez kell szabni a fogyókúra receptjét! A következő szempontokat lehet ehhez figyelembe venni:

Van benne elég variációban a fő ételcsoportokból? Igy gyümölcsből, zöldségből, rostokból, alasony zsírtartalmú tejtermékből, proteinforrásból, olajos magvakból?
Van benne elég olyan étel, amit szeretsz és élvezettel fogyasztasz nemcsak egy-két hétig, de hosszú éveken át?
Megtalálhatók ezek az alapanyagok a helyi boltokban?
Meg tudod enni ezeket az ételeket, sőt kedvenced lesz?
Passzol az életstílusodhoz, a pénztárcádhoz?
Van benne elég tápanyag, kalóriaérték úgy, hogy a fogyókúra hatásos, de ugyanakkor egészséges és biztonságos legyen?
A rendszeres fizikai aktivitás része a tervnek?

Ha bármelyik kérdésre nem a válasz, akkor keress tovább, ez a terv nem az igazi.

A Garcinia-Arany mellett egészséges, vegyes étrendet javasolunk

Ha valaki nem akar extrémekbe bocsátkozni, egyenletesen, biztonságosan akar megszabadulni súlyfeleslegétől, a Garcinia-Arany segítségével szenvedés nélkül, "normális"-nak mondható étkezéssel érheti el célját. 3x1 kapszulát kell bevenni, mindig étkezés előtt 30-45 perccel. Ez azt is jelenti, hogy rendszeres, 3 étkezése van naponta. Az első hónapban különösen fontos, hogy szénhidrátból nem semmit, de a lehető legkevesebbet fogyassza. Ha már lát eredményt 1-2 hét után, önmagán kísérletezheti ki, hogy mennyi engedményt tehet szénhidrátból, fehér lisztes, cukros ételekből. Minden reggel érdemes ezért súlyunkat megmérni. Segít eldönteni, milyen legyen aznap az étrendünk. Reggeli pl. tea, kávé vagy kakaó sovány tejjel, cukor nélkül, vagy legfeljebb fél kiskanál cukorral. Joghurt müzlivel, vagy fél kifli krémtúróval, vagy rántotta kenyér nélkül. Ebéd saláta egy jó nagy sovány hússal, vagy hallal. Saláta helyett párolt zöldség lehet. Korai vacsora szintén fehérjében (húsok, hal, gomba, tojás), rostokban gazdag (zöldségek, sakáták) étel az ebédhez hasonlóam. Kerülni kell a kenyeret, fehér lisztből készült tészákat. Gyümölcs étkezések között. Nagy pohár vizek, tea, amikor csak eszünkbe jut. (Jusson eszünkbe 10-szer!) Újra hangsúlyozzuk: a Garcinia-Arany segít a cél megvalósításában, egyszerűen azt kell, hogy érezd, hogy most nem akarsz a régi éned szerint sokkal többet enni, mint amit kiporcióztál magadnak, nem akarod megszegni célkitűzésedet. Segít az étvágy kontrollálásában és még a zsírégetésben is.

Fogyókúra alatt fokozott vitamin- és antioxidáns-szükségletünk van, olvass tovább az antioxidánsokról és a folyadékszükséglet hatékony kielégítéséről (Kattints!)

Természetes antioxidáns forrás a napi szükséglet biztosítására, azaz az öt legjobb antioxidáns tulajdonságúnak mondott gyümölcs kivonatát tartalmazza az Antioxant kapszula vagy cseppek formájában.

További részletek

 


 

Ha meg akarod tudni a Garcinia-Arany mögött álló tudományt, azt, hogy milyen kisérletek igazolják az alkotórészeinek hatékonyságát, olvass tovább! (Kattints!)